Michał Spodymek biuro nieruchomości zdecydował się otworzyć w mieście, w którym nigdy wcześniej nie mieszkał. Dziś stoi na czele 10-osobowego zespołu, który codziennie tworzy silną markę na warszawskim rynku mieszkaniowym. Swoją firmę zbudował, wykorzystując możliwości prezentacji domów w mediach społecznościowych. Ostatnio widzowie mogli go zobaczyć w kampanii dużego operatora, pokazującej małe i średnie przedsiębiorstwa bazujące na rozwiązaniach cyfrowych.
Wszystko zaczęło się w 2004 roku, kiedy Michał Spodymek – jeszcze w trakcie studiów – zaczął kupować działki w górach za zarobione w Anglii pieniądze. Tereny sprzedawał później z zyskiem, stopniowo nabierając doświadczenia w obrocie nieruchomościami. Wkrótce zdecydował się na zrobienie licencji pośrednika nieruchomości, a w 2014 roku na otwarcie własnej firmy Goeste Nieruchomości w Warszawie.
– Nigdy wcześniej nie mieszkałem w stolicy, dlatego musiałem szybko zgromadzić wiedzę na temat miasta i trendów, która jest niezbędna w przypadku rynku nieruchomości. Prowadzenie własnej agencji nie byłoby także możliwe, gdyby nie zespół wspaniałych specjalistów, który stopniowo powiększał się, zyskując zaufanie klientów. Praca, którą wykonujemy, opiera się na kontakcie z drugim człowiekiem, bez wahania mogę powiedzieć więc, że to ludzie budują każdego dnia pozycję firmy – opowiada Michał Spodymek, właściciel Goeste Nieruchomości. – Z czasem zaczęły zgłaszać się do nas duże, zagraniczne przedsiębiorstwa, by powierzyć nam obsługę ich globalnych nieruchomości na wyłączność. To był jeden ze znaków, że rozwijamy się w dobrym kierunku.
Nowe technologie pomagają dotrzeć do ludzi
Od samego początku działalności Michał poszukiwał platformy, która pozwoli mu na stały, ścisły kontakt z klientami. Okazał się nią internet, na którym – jak mówi właściciel Goeste Nieruchomości – opiera się 90% widoczności firmy. Prócz strony internetowej, biuro posiada więc fanpage na Facebooku, profil na Instagramie oraz własny kanał na YouTubie, w ramach którego pokazuje nieruchomości. Firma prowadzi także bloga o rynku mieszkaniowym oraz branży, w której działa. Wszystko, by dotrzeć do miejsca, w którym sprzedający i kupujący mieszkania, domy, lokale oraz działki spędzają najwięcej czasu. A stąd niedaleko już było do dużej kampanii biznesowej T-Mobile.
Cyfrowa rewolucja małych i średnich przedsiębiorstw
Michała Spodymka można było ostatnio zobaczyć w spocie promującym cyfrowe usługi operatora dla małych i średnich firm, takie jak np. aplikacja do samodzielnego prowadzenia księgowości czy zdalny serwis IT. Stanowią one część najnowszej oferty MagentaBIZNES, skupiającej się zarówno na potrzebach telekomunikacyjnych przedsiębiorstw, jak i tych związanych z funkcjonowaniem w sieci. W kampanii wystąpili prawdziwi klienci T-Mobile, którzy wykorzystują bazujące na internecie rozwiązania w codziennej działalności biznesowej. Prócz Michała Spodymka, w reklamie pojawiły się również Zofia Gaińska, właścicielka przychodni weterynaryjnej Animal Center, oraz Joanna Lewandowska, założycielka pracowni florystycznej Kwiatowa Manufaktura. Nie zabrakło także Tymoteusza Pięty, który stoi na czele salonów fryzjerskich Hairmate. Choć pracują oni na co dzień w bardzo zróżnicowanych branżach, łączy ich wykorzystanie najnowszych technologii.
Zasięg biznesu ciągle rośnie
Coraz silniej ugruntowana pozycja Goeste Nieruchomości sprawia, że Michał powoli zaczyna myśleć o poszerzeniu działalności o nowe miasta. Jak sam przyznaje, prawdopodobnie stanie się to już w przyszłym roku. Zwiększa się zresztą nie tylko zasięg firmy, lecz także sposób jej funkcjonowania.
– Stajemy się coraz bardziej mobilni i sporo czynności wykonujemy poza biurem. To są często działania w internecie, takie jak zamieszczanie filmów na YouTube w jakości HD, która wymaga dostępu do sieci z dobrą prędkością transferu danych – mówi Michał Spodymek. – Rola rozwiązań cyfrowych w Goeste Nieruchomości już teraz jest więc bardzo duża i stale będzie rosła.
Link do strony artykułu: https://waq.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wlasciciel-cyfrowego-biura-nieruchomosci-w-kampanii-t-mobile